close
主唱:接招合唱團

Just have a little, patience
只需耐心等待
I'm still hurting from a love I lost,
我仍然為失去的愛感到心痛
I'm feeling your frustration,
我感覺到你的挫折
Then maybe all the pain will stop,
所有的痛苦將可能停止
Just don't be close inside your arms tonight,
緊抱著我擁我入懷 今晚
Don't be to hard on my emotions
無須解讀我的情緒


Cause I, need time,
因為我需要時間
My heart is numb has no feeling,
我心以麻木失去了感覺
So while I'm still healing,
這段時間裡我會慢慢復原
Just try and have a little patience,
可否試著耐心等候

I really wanna start over again,
我多麼想重新開始
I know you wanna be my salvation,
我明白你無私付出
The one that I can always depend,
一輩子的永遠依靠

I'll try to be strong, believe me,
我會試著讓自己堅強相信我
I'm trying to move on,
我用盡全力前進
It's complicated but understand me,
那並不容易但請了解我

Cause I need time,
因為我需要時間
My heart is numb has no feeling,
我心以麻木失去了感覺
So while I'm still healing,
這段時間裡我會慢慢復原
Just try and have a little patience, Yeah
可否試著耐心等候

Have a little patience, Yeah
耐心等候

Cause this scar runs so deep,
因為過去的傷痕太深了
Its been hard,
過去的艱辛
But I have to believe me,
因為我必須去相信自己

Have a little patience,
耐心等候
Have a little patience,
耐心等候

Cause I, I just need time,
因為我只需要時間
My heart is numb has no feeling,
我心以麻木失去了感覺
So while I'm still healing,
這段時間裡我會慢慢復原
just try, and have a little patience,
可否試著耐心等候

Have a little patience,
耐心等待
My heart is numb has no feeling,
我心以麻木失去了感覺
So while I'm still healing
這段時間裡我會慢慢復原
just try and have a little... Patience
可否試著耐心等候







這首歌_
是"某某人"
介紹給我聽的_
其實還不錯啦*
呵_
謝謝妳啦。



arrow
arrow
    全站熱搜

    Syuan 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()